sâmbătă, 5 februarie 2011

Parteneriat intre Reteaua literara si BookLand !

De curând, Rețeaua literară a încheiat un parteneriat cu BookLand - probabil cel mai mare târg de carte din România și împreună cu ceilalți parteneri tradiționali vom organiza festivitățile de premiere în cadrul acestui târg ce se desfășoară în perioada 15 - 17 aprilie 2011 la București. Pentru mai multe detalii accesați: http://www.book-land.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=18
Atașez mai jos lista cărților primite până acum pentru concursul Cartea Anului 2010. Vă reamintesc faptul că intră în concurs numai cărțile apărute în anul 2010 (dată înscrisă de editură în pagina cu isbn). Toate celelalte cărți primite cu anul de apariție diferit de 2010 vor face parte din fondul de carte al bibliotecii Rețeaua literară dar nu vor participa la concurs. (continuare...)

Un comentariu:

  1. salut, numele meu este costin comba, sunt cameraman la antena 3 , locuiesc in bucuresti, si am si eu un blog
    www.costin-comba.blogspot.com , as vrea sa te rog, daca doresti sa treci si blogul meu la blogroll-ul tau. iti multumesc si imi cer scuze pentru deranj.

    RăspundețiȘtergere