miercuri, 17 februarie 2010

Concurs literar pentru tineri

Joi, 11 martie 2010, incepand cu orele 19:00, voi avea o lectura publica urmata de o dezbatere in legatura cu literatura in retea la poeticile cotidianului coordonate de poetul Razvan Tupa in Club Expirat & Other Side din Bucuresti. Conform traditiei, invitatul principal are dreptul sa invite pe altcineva, in speta un tanar autor. Cum a fost destul de dificil sa ma decid pe cine sa invit, m-am gandit, la sugestia lui Razvan Tupa, sa organizez o selectie pe baza unui concurs de texte trimise pe adresa mea de mail: vlasin_gelu@yahoo.es pana la data de 20 februarie 2010. Conditia esentiala este ca autorul / autoarea sa fie membru al retelei literare, nedebutat in volum si sa-mi trimita cateva texte semnificative (poezie sau proza) insotite de-o prezentare (cv). Autorul selectat o sa beneficieze ulterior de promovare (lobby) atat in Reteaua literara cat si prin intermediul siteurilor partenere pentru publicarea manuscrisului la o importanta editura din Romania. Castigatorul va fi anuntat cu o saptamana inainte de data la care este programat evenimentul din cadrul Poeticilor cotidianului.


Tuturor celor care doresc sa participe la aceasta provocare le urez mult succes !

* update 17 februarie 2010: deja s-au inscris peste 40 de concurenti ceea ce ma bucura foarte mult ! Grabiti-va pentru inscriere - au mai ramas 3 zile !

Un comentariu:

  1. mai sunt doar 2 zile, dar am preluat si eu anuntul.cine stie? poate se mai inscrie careva..:)

    RăspundețiȘtergere