miercuri, 17 februarie 2010

iubirea a fost pe 5 ianuarie lansata la semineu :)


"Seara a fost un cocktail minunat de poezie,caldura si dragoste care s-a consumat pana la ultima picatura intr-o atmosfera familiala. (corina)

aseară, în Shelter Pub, la relansarea antologiei iubirea e pe 14 februarie, deși lucrurile nu ne-au ieșit așa cum am plănuit (Ioan Es Pop n-a ma reușit să ajungă, nici omul cu sonorizarea și automat cu microfoanele și altele, mărunte), cred că am reușit să dăm oarecum un exemplu de eveniment cultural. poate pare exagerat ce spun, însă cred că ne-am apropiat și de aici putem începe să facem lucruri din ce în ce mai profesioniste.

au venit din nou peste 100 de oameni, ceea ce m-a înspăimântat la început (erau aproximativ 70 de locuri – preconizasem greșit, se pare), dar cred că și așa a ieșit o treabă bună. Dragoș, moderatorul nostru, a avut ceva emoții la început, dar și-a revenit imediat și a reușit să gestioneze și să provoace un dialog interesant despre poezie, dragoste, religie, vicii șamd.

Cu siguranţă a fost ceva diferit faţă de lansarea precedentă. (gabi macovei)

nu-mi vine să cred, sincer spun, că un proiect de poezie aduce la două lansări consecutive, peste 100 de oameni. vă mulțumesc pentru prezență! și de altfel le mulțumesc tuturor celor care m-au ajutat cu acest proiect, cu promovarea (cred că e un record, la câte rezultate găsești pe google despre această carte, deși a apărut de numai o săptămână) și suportul oferit, de la cele mai mici lucruri și mai ales gesturi până la… Ciprian, de exemplu, care ne-a ajutat cu locul și organizarea, Dragoș, care a acceptat fără multe discuții să modereze, invitaților & so on.

abia aștept să văd cum va fi în licee, începem un mini-turneu de săptămâna viitoare (vă voi detalii în curând), iar pe la mijlocul lunii vom fi deja în provincie, avem două lansări în Pitești, prin pitestibuzz.ro.

ce n-am înțeles (dar o să spuneți că iar lansez un atac la persoană) este de ce Claudiu Komartin a ținut neapărat să mă înțepe prin câteva vorbe aruncate aiurea, deși eu l-am tratat la eveniment cu tot respectul cuvenit unui invitat, și mai mult, incredibil că la această lansare el a văzut de fapt o oportunitate de a-și promova propriul eveniment. care-o fi fost legătura numai el știe probabil. dacă începusem după postul trecut să consider că am greșit oarecum când l-am atacat atât de vehement, acum m-am convins că atitudinea mea a fost ok. mi s-au confirmat multe prin cuvintele lui de la sfârșit, dar nu mai vreau să insist. fiecare cu treburile lui, începând de acum. voi încerca să asociez doar oameni profesioniști și morali cu proiectele mele. îi doresc pe această cale succes și, sper, pentru binele amândurora, cât mai puține revederi.

și-acum… în sfârșit… o zi de odihnă…

ps. montajul filmării și fotografii mâine"

* material preluat de la: Andrei Ruse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu